Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger felger med høyere innpress enn originalt til min E30 med callippere fra Porsche Boxster, og har mistanke om at iX felger kan være passende.

Helst i noenlunde edruelig avstand fra Drammen. :-)

• 1 month later...
Skrevet

Har hørt at gammel 4bolt vw type golf etc har samme impress som Ix. Hjelper muligens på letingen.

Sent from my LT25i using Tapatalk 2

Skrevet
Har hørt at gammel 4bolt vw type golf etc har samme impress som Ix. Hjelper muligens på letingen.

Sent from my LT25i using Tapatalk 2

Takk. :-)

Skrevet

Tipper rundt 30-35. Har Porsche callippere som krever at de originale 7x15 kryssekerfelgene (ET 20 eller 24 mener jeg) spaces ut 15 mm. Da bygger de vel langt ut. Ideelt skulle jeg derfor hatt iX felger som ser like ut, men har større innpress.

Skrevet

Ellers så er mye japsebiler opp i +-et40 Honda civic tidlig accord før ca93. hadde ofte noen alu.felger som ikke var så ulikt bmw.

Men du skal vel andre veien en ix golf og honda hvis du trenger mer plass til bremsene(lavere et). den bilen som har lavest er vel bmw e21 orginalt et20 med vanlig. Men vanlig med et13-18 på alu."Mim felger"

Men du tenkt og bruke høyere et og space ut?

For jeg tror ikke det er noe serlig mere plass til brems selvom du finner noen med et10 Er vel bare felgbanen som er montert lenger ut.

Skrevet
Ellers så er mye japsebiler opp i +-et40 Honda civic tidlig accord før ca93. hadde ofte noen alu.felger som ikke var så ulikt bmw.

Men du skal vel andre veien en ix golf og honda hvis du trenger mer plass til bremsene(lavere et). den bilen som har lavest er vel bmw e21 orginalt et20 med vanlig. Men vanlig med et13-18 på alu."Mim felger"

Men du tenkt og bruke høyere et og space ut?

For jeg tror ikke det er noe serlig mere plass til brems selvom du finner noen med et10 Er vel bare felgbanen som er montert lenger ut.

Ja, tanken var høyere ET, og space ut for å få plass til bremsene. Trenger mao felger som ikke er dype, sett utenfra.

Skrevet

Uuuhm , jeg kan ikke finne noen plass det står ET :s Vet det pleier å stå på innsiden av felgene , men det gjør det ikke :s Vet du hvordan jeg kan finne det ut :) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...