geirovevikan Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 noen som har noe mening om dette?? har lenge vært på jakt etter et strøkent eksemplar av en 325i,men fikk tak i en ix. sitter indre ledd på kon eller spleins?
Morty999 Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 fjerner du di så kommer du ikke langt men er spline sinni diffen foran ja
geirovevikan Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 måtte jo latt ledda sitte igjen og fjernt akselen,men mulig di indre ledda ville detti ut ?? eller kjøpe meg en 325 i:)
Morty999 Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 kjøp deg heller en rwd. fjerner du aksla så går ikek bilen framover, så enkelt er det
Silverboy Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 Er da vel bare å sette på en vanlig 325 kasse med kardang. Og bruke tomme ytre knuter i spindler foran..
Morty999 Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 setter du i 2wd kasse kan akslene stå igjen foran og uten problemer
janerik171187 Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 hvis du skal gjøre den til rwd så må du nesten sette inn vanlig girkasse og mellomaksel, framdriften framme er det best å bare droppe akselen framover fra overføringskassa (som da er fjernet) evnt fjerne overføringskassa (tror vanlige rwd girkassetraversen passer på kassa) og lage en spesial mellomaksel om ikke noen andre passer (stor hardy ut på ix kassa) vet om du fjerner akslene bak på e30 så går lagrene til hellvete (får lite framdrift menne), litt usikker på om det samme skjer framme så kan hende det lønner seg å sette inn en defekt ytre knute uten aksel elns.
Silverboy Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 Morty: Hehe, ja det er jo ett godt poeng også monterer man Ix kasse på vinteren igjen
geirovevikan Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 har en 325 til stående men er litt usikker på om jeg skal hogge denne?? hadde en kunde bil sist uke,d var en skoda oktavia 4 wd,der var ytre ledd deffekt og han har kjørt halve vinteren med oktavia som bare drives av bak hjulene:) det var der jeg fikk tanken om å fjerne akslenne fram på min ix,men selvfølgelig la leddene stå igjen:9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå