rakanishu Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Jeg lufter bilen min for salg etter at jeg fikk ett seriøst bud på 150' i går på Valle Hovin. Jeg hadde egentlig ingen planer om å selge bilen, men etter å ha eid den i 5 år nå, så hadde det kanskje vært gøy med noe annet. Bilen kommer opprinnelig fra Italia før den fant veien til Sverige. Jeg importerte den inn til Norge i 2008 og bilen har aldri vært vinterkjørt i Norge eller Sverige, noe man se på den generelle tilstanden av bilen. Ellers så har jeg alt av historikk og kvitteringer på bilen fra den var ny. Bilen er helt original og har aldri blitt omlakkert eller rettet opp etter noen store skader. Eneste modifikasjoner på bilen er dempere fra Koni, fjærer fra Eibach, bremseskriver fra Brembo, felger fra GS og aircondition som ble montert i Italia. Alle modifikasjoner er godkjent i vognkort. Teknisk fungerer alt på bilen 100% og motoren går utrolig bra under alle forhold. Dette er helt klart en bil som har blitt tatt godt vare på av alle eiere. Min tråd på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Får man til og regge sånne i norge nå ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Jeg fikk det for 5 år siden i alle fall, men det stemmer at det egentlig ikke skal være mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Jeg fikk det for 5 år siden i alle fall, men det stemmer at det egentlig ikke skal være mulig. Hvorfor er det ikke mulig lenger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 Fordi bilen aldri ble levert med katalysator originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Fordi bilen aldri ble levert med katalysator originalt. Bare å få en tuf attest fra Tyskland vel å regge den. Ser ikke problemet. Er mange facelift e30 uten katt org jeg har regga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Meget gjennomført! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 Fordi bilen aldri ble levert med katalysator originalt. Bare å få en tuf attest fra Tyskland vel å regge den. Ser ikke problemet. Er mange facelift e30 uten katt org jeg har regga. Ok, så du ser ikke problemet med at det ikke er lovlig i Norge å registrere biler uten katalysator fra og med året 1989? Du kan jo prøve selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Fordi bilen aldri ble levert med katalysator originalt. Bare å få en tuf attest fra Tyskland vel å regge den. Ser ikke problemet. Er mange facelift e30 uten katt org jeg har regga. Ok, så du ser ikke problemet med at det ikke er lovlig i Norge å registrere biler uten katalysator fra og med året 1989? Du kan jo prøve selv Jeg har regga både 89 og 91 mod uten katalysator. Men kan jo være en glipp fra biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Ja, jeg hjalp en fyr med å slegge en 89 mod M3 uten katt. Fikk først beskjed at vi måtte ha tuv papirer og sette på katter. Når vi kom på biltilsynet andre gang, sa dem nei, pga det sto at bilen var levert org uten katt. Da måtte vi regge den på 1-15 reglen dvs org bevaringsverdig kjøre tøy. Så ja, tror nok BT ikke er helt våkne over alt. Å det er jaggu bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Innbytte i Honda NSX med mellomlegg er aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Nå kjenne æ æ vet litt lite men den motoren va styggeli lik ein vanli m3 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Det er en vanlig E30 M3 motor som er stroket ned til 1990cc, og den heter derfor S14B20. http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå