mbrothe Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Min aktivitet på forum har vært minimal de siste årene, men etter gjentatte oppfordringer har jeg bestemt meg for å legge fram noen bilder av lidenskapen. Etter iherdig leting overtok jeg drømmebilen høsten 2010. Jeg hadde følgende kriterier i letingen: Stor bensiner med manuellt gir, M-tech, Touring (hvor sistnevnte kriterie måtte vike). Firehjulsdriften kom egentlig som en bonus, men skulle vise seg å bli alt annet enn ubetydelig. Jeg starter med noen ferske bilder av bilen, og legger til bilder fra prosjektet under. Litt om bilen: - M54B30 - Firehjulsdrift - M Aerodynamikpaket II - Azurit Schwarz Metallic - Høyglans shadow line - Alcantaraseter - Sort tak - Alu Black Cube interiørlister - Elektrisk solgardin i bakrute - Cold-climate version (ny i Norge) - Eibach 30/25 senkesett - Supersport cat-back og grenrør - RH X-rad 8,5*19" med 235/35-19" Toyo Proxes T1R - Shortshift-stikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Dette var en rå bil ny i norge tenker jeg. Kunne tenkt meg en slik selv Hva har du gjort med den de siste 3 årene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå