Tiseth! Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Hei, har litt problemer med låsingen på bilen. Det går helt fint å låse med sentrallåsen, men når jeg skal låse opp låser ikke førerdøra seg opp. Alt annet går opp. Går fint å låse opp manuelt med nøkkel i døra, har prøvd å smøre opp da jeg tenkte låsen kanskje var treig, hjalp ikke. Blir det samme om jeg bruker låsknappen inne i bilen eller om jeg bruker nøkkelen. Virker som det er elektrisk feil, får ikke den låse lyden i fører døra som i passasjer dør. Finner man ut noe med diagnose utstyr? Vært fint med litt hjelp
PenguiN- Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Typisk problem dette. Du må bytte "door lock actuator" på førerdør. Enkel sak, men trangt bak trekket. Min M3 var akkurat som du beskriver og hvis du søker på "Door lock actuator problem E46" så får du opp hundrevis av tråder på nettet om nettop dette. Se gjerne ebay for ny del. Jeg bestillte delen på turnermotorsport.com
Tiseth! Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Aha, skjønner. Så må bytte hele låskassa på førerdør da?
PenguiN- Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Ja det høres voldsomt ut men gjort på 30-45 minutt http://www.turnermotorsport.com/p-9223- ... -2006.aspx Den kjøte jeg..dog til left side...men ring/mail de og hør om den der passer NON-M3 og om de skaffer til venstre dør.
Tiseth! Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Okei, takk for hjelpen Vet du hva frakta havner på?
PenguiN- Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 det husker jeg ikke, men det kan du se etter å ha lagt til delen i handlekurven osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå