Jimbo92 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Hei Jeg vil nå selge min 520i 1996 e39 pga ny bil og at bilen har fått litt bank.. :/ Bilen mangler kunn veiavgift får og komme på veien igjen Bilen er Eugodkjent i to år til ble akkuratt eugodkjent 2 uker en ulykke så da blir det jo sikkert delebil eller bane bil eller hva en du vil ha det til her er en del bilder som du kan ta en titt på Som du kan se er det bare at fangeren forran er litt på halv 12 og bagasje lokket er litt rynkete men bilen er gammel så da blire litt synlig kanskje.. Men ellers motor messig er den kjempe strøken går som ei klokke aldri hatt noen motor problemer med den de 2 åra jeg har hatt den så og fikse opp dette er vel ikke noe stress for dem som kan det Ta kontakt her på forum eller 92084133 spør om hva som helst om bilen så skal jeg prøve og svare så godt jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0kkemann3n Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Har du skinn interiør, og ville dette isåfall passet til en 98 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimR Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Pris og bilder innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henron Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Ditto Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Pris og hvor i landet? sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimR Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Fått sms av han og den står i Skien og prisen er 15 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå