monssen91 Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Heisann! Har en e36 med s50b30 motor som plutselig ikke vil starte ! Det jeg kan si er at starteren går rundt , men det skjer ikke noe mer ! Jeg klarer ikke å høre noe lyd fra bensinpumpa når jeg vrir tenninga, så jeg mistenkte først den. Men når kobla strøm direkte på pumpa funket den! Har også prøvd med nye releer til pumpa. Bilen er ombygd fra en 2l for ca 10 år siden av SSP. Noen som har aning ? Dette skjedde plutselig når jeg var ute å kjørte. Stoppet bilen et lite øyeblikk for å kjøpe noe på butikken, og når jeg skulle starte igjen nekta den. Hjelp!
kimf Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Hvilken årsmodell er motor ? hvis den er nyere en 94 så er det stor sannsynlighet for at dette er en feil med startsperre, da disse pleier å feile på disse bilene.
monssen91 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 For å være helt ærlig så vet jeg ikke ! Men jeg vet at motorn er borret opp til 3.2 , så den har s50b32 stempler i seg . Men hvordan sjekker jeg om det har noe med startsperre og gjøre ?
Hardtop Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Du kan jo teste om den tenner med startgass, da utelukker du tenningsproblem. En diagnose kan også være greit.
jpse36 Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 om du har startsperre som nevnt ovenfor her. så må du høre etter klikkelyd fra hanskerom siden når du vrir om teninga første gangen. kan høres ut som startsperre problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå