Gå til innhold

Hakkete lyd i tlfsamtaler

Anbefalte innlegg

Jeg har for tiden problemer med hakkete lyd under telefonsamtaler i bilen. Jeg har en iPhone 4S som er koblet til via Bluetooth. Adressebok etc. lastes in fint og ser ut til å fungere, men når jeg snakker i tlf via handsfreee i bilen blir lyden hakkete og dårlig.

Jeg har iDrive med prof. navi i en 2009 318da Touring. Jeg har ikke USB-tilkobling i midtkonsollen, men i hanskerommet. Jeg tror bilen har pakken "Forberedelse for mobiltelefon med bluetooth". I midtkonsollen er det AUX-inn, og plass til en Snap-in modul. Telefonen har siste iOS-versjon.

- Er det noen som har lignende problemer, eller tips til hva jeg kan gjøre for å få lyden bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Bump.

Bilen har utstyrskode:

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS

Tlfsamtaler er fortsatt hakkete. Om noen har ideer om hva som kan hjelpe, mottas dette med stor takk!

I tillegg lurer jeg på hvilke muligheter jeg har for å få streamet musikk fra mobilen over på stereoanlegget, helst med sanginfo etc på displayet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for tiden problemer med hakkete lyd under telefonsamtaler i bilen. Jeg har en iPhone 4S som er koblet til via Bluetooth. Adressebok etc. lastes in fint og ser ut til å fungere, men når jeg snakker i tlf via handsfreee i bilen blir lyden hakkete og dårlig.

Jeg har iDrive med prof. navi i en 2009 318da Touring. Jeg har ikke USB-tilkobling i midtkonsollen, men i hanskerommet. Jeg tror bilen har pakken "Forberedelse for mobiltelefon med bluetooth". I midtkonsollen er det AUX-inn, og plass til en Snap-in modul. Telefonen har siste iOS-versjon.

- Er det noen som har lignende problemer, eller tips til hva jeg kan gjøre for å få lyden bedre?

Har du prøvd med en annen tlf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...