Kjetil^^ Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Heisann. Kjøpte en E34 M5 i september ifjord av en arbeidskollega. Han kjøpte den i 2007 av en kar på søreide, som igjen hadde kjøpt den av ein på askøy. så den har tydligvis gått ei stund her i bergen. er det noen tidligere eigere av denne bilen her inne? eller noen som kjenner igjen bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Vet ikke noe om tidligere eiere dessverre. Men jeg ville ihvertfall montert tilbake de originale speila. Min mening. Ellers veldig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Om du kontakter Statens vegvesen, så kan du få hele eier historikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Ikke topic, men faen så fin E34 M5 du har der flott bil, ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Vet ikke noe om tidligere eiere dessverre. Men jeg ville ihvertfall montert tilbake de originale speila. Min mening. Ellers veldig fin bil! han har jo 95 front så syns det ser mye finere ut med M3 speilene jeg som mange har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Chechenfighter:jo takk for det! det med speilene er ikkje førsteprioritert, da bilen trenger endel andre ting som kommer øverst på listen. SigurdE36: Dette er eg klar over, men var bare nyskjerrig om det var noen her inne som visste noe om bilen Turbo1991: Tusen takk for det Bilen er en orginal 89mod M5, men den er jo ombygd til 95 "look" ein gang i tida. men ellers er den så godt som orginal, forruten chip og litt sånn smått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Kom ikke de speila orginalt på M5 de siste årene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Kom ikke de speila orginalt på M5 de siste årene da? Jo, trur det men detta er ikkje orginale, er noe billig jalla greier som du fysisk må ta på speilet for og stille det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Tror det var option med M3 speil i 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Jeg fant:) Prislisten E34 fra 11.1994-> Option på M5: Außenspiegel M (784) 580,-DM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Stemmer det, man kunne få m3 speila på m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Se der ja på sikt så blir det vel noen som faktisk kan justeres via bryteren inni bilen og ikkje med fingrene utenifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Hei jeg hadde denne bilen tidligere, det var meg Alexander (?) kjøpte den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil^^ Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Stemmer det, var Alexander eg kjøpte den av du som lakkerte den då? Og bytta front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Nei, karosserimessig gjorde jeg ingenting med den, men var en del annet rusk og rask med den gangen jeg kjøpte den. Og jeg kjøpte følgene som står på den, var i utgangspunktet noen grusomme krom felger på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå