M3 Yngve Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Ble grise lurt av en jævla Svenske, med at denne var det lite rust på. Fikk den hjem å ser at det ikke går ann å lage noe morsomt av den. Er en 1988 318 seff uten luke, men med masse rust. Så skal selges hel eller i deler. Motoren går fint, godt 175 mener jeg. Full av rust, men ellers u skrudd bil og mye bra deler. Gi bud, alt skal selges å bort. Hele selges for ca 3000,- / bud. Pm, her eller ring/ sms på 90141919. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Hei yngve. Denne kunne jeg godt tenke meg . Er mye her jeg har bruk for for å få min ferdig. Dåg litt problemer med å få hentet denne :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Jeg vil gjerne ha dekslet som går over ledningsnettet! Hva skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Hvis denne holder til Tønsberg/Tjøme på prøveskilt kan jeg hente hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Solgt til Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 trenger varmesetebryterene med ledninger kontrollboks og rele.. begge lysa til taket. eventuelt plata som går under rattet ( vist den er plettfri ) pris på dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 viewtopic.php?f=14&t=259872 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå