Gå til innhold

Ekstrem sporing etter å ha satt på sommerfelger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg begynner å bli gammel, men bortsett fra dekk/felg bredde, hva kan forårsake ekstrem sporing?

Har Nankang NS20 225/35-18 på 8.5" felg foran og Federal SS-595 255/35-18 på 10" felg bak.

Bilen er en 98 E36 Touring.

Det var mindre sporing ifjor, vi har "snudd" dekkene foran så det som ble slitt ifjor er ut foran. Bak kjørte jeg 225/40-18 ifjor. Goodyear dekk.. Byttet dim pga det så dumt ut med så mye strekk..

Skrevet

Med bare 35 profil på billigdekk så skulle ikke sporing komme som noe overraskelse. Dekkene kan også spore mer når de begynner å bli slitt.

Skrevet

Sjekk luft trykket i dekkene også. Jeg hadde lite luft trykk i 235\35\18 dekk på e36 og det spora så mye at det var helt jævlig å kjøre med. Fylte i mer luft å har ikke merket sporing siden.

Jeg bruker billige dekk og 35 profil på min e36, men det sporer ikke.

Skrevet
Sjekk luft trykket i dekkene også. Jeg hadde lite luft trykk i 235\35\18 dekk på e36 og det spora så mye at det var helt jævlig å kjøre med. Fylte i mer luft å har ikke merket sporing siden.

Jeg bruker billige dekk og 35 profil på min e36, men det sporer ikke.

Dette var flaut, grunnen til at det spora var lite luft. Og idag var det ene dekket tomt, det merket jeg ikke før jeg hadde kjørt 1 mil. Så da må jeg ha 2stk nye dekk. For en start på mandags morgenen.. Stå i regnet og legge på reservefelg..

Skrevet

Dette var flaut, grunnen til at det spora var lite luft. Og idag var det ene dekket tomt, det merket jeg ikke før jeg hadde kjørt 1 mil. Så da må jeg ha 2stk nye dekk. For en start på mandags morgenen.. Stå i regnet og legge på reservefelg..

Hvordan klarte du det? å kjøre med et flatt dekk merker du jo med en gang?!

Skrevet

Hvordan klarte du det? å kjøre med et flatt dekk merker du jo med en gang?!

Det har gradvis blitt veldig sakte tomt.. Vi snakker flere uker. Kjentes ikke ut som dekket var flatt, bare sinnsyk sporing.

Trøtt og veldig fyllesjuk, så det gikk fint det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...