cahe Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 Hei, jeg har da greid å brukket nøkkelen til bilen min. Eller det er vel igrunn ikke selveste nøkkelen men der det elektroniske er. Det er en 97 modell, så har funnet ut jeg har startsperre. Jeg har fått hørt man må innom en bmw forhandler som da sender en bestilling til Tyskland, er dette riktig? og i hvert fall hvor lang tid vil det ta? Takk får svar (Og priser om noen vet det)
handsome Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 1500 ca koda hos gs sist jeg hørte Usikker på hvordan de gjør den bestillingen! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
-Roger- Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Ja, du må innom en norsk forhandler for å få bestilt ny låssylinder hvertfall... Regner med det er det samme for ny nøkkel! (Koed kan for eksempel ikke bestille til norske biler) Det kostet ca 1900 kr for ny låssylinder inkl ferdig kodet nøkkel hos BMW jæger i Bergen da jeg bestilte dette for et par mnd siden... 96 modell e36
RS-Heggem Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Ja, du må innom en norsk forhandler for å få bestilt ny låssylinder hvertfall... Regner med det er det samme for ny nøkkel!(Koed kan for eksempel ikke bestille til norske biler) Det kostet ca 1900 kr for ny låssylinder inkl ferdig kodet nøkkel hos BMW jæger i Bergen da jeg bestilte dette for et par mnd siden... 96 modell e36 Hvordan kan ikke koed skaffe? Schmiedmann fikset jo ny nøkkel til meg.
-Roger- Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Jeg bestilte hos Koed men fikk beskjed om at de kunne ikke levere til norskregistrerte biler. Kun danske.... Hadde med sikkerhet og gjøre! Dette var som sagt en låssylinder, så ikke helt sikker på om det samme gjelder nøkkel! Men skulle tro det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå