Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Den jeg linket til? Men kan ikke du egentlig styre trykket med datasprutet?

 

 

ble en på maxamtuning :P, god erfaring med beter derfa (+ kan hente delene dra de er i sarpsborg)

 

1100kr, funker vell

 

kan nok ta det med sprutet, men må inn å kødde med det da, og tid er penger nå :P

 

+ vakke så ille pris så da ble det separat system,

 

men om noen vet åssen få liv i turtelleren med wastespark oppsett på ms så trenger jeg tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke egen ledning med "tacho signal" som kan parres med ledninga til bilen, som går til turteller ?

 

 

snakka litt med gamle eier som montert sprutet, skal være en utgang på det, så må bare finne den :P

 

enn så lenge har jeg den koplet på ene doble coilen, så viser bare en 3del av riktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbotrykkjustering montert og testet, men trenger megafinjustering :P (er igrunn bare en elektronisk utgave av sån bleed greier)

 

men har sånn apc ventil fra saab 900 turbo (typ 87mod ca) skal vell kanskje la seg gjøre å bruke den (via sprutet),

 

 

har dog og funnet meg en turteller jeg kan bruke om jeg ikke gidder/finner ut åssen jeg kopler org til sprutet, fant en som støtter 2syl i delehaugen min :) (har jo 3x dobble coiler, så tilsvarer 2cyl sånn tenningsmessig per coil)

 

 

har og kjørt litt med pc tilkoplet nå, da den gikk noe magert (typ rett under 13) ved full gass og trykk,

 

tok å justerte alle på overtrykk opp noen hakk, nå går den på ca 11.8, og det er vell perfekt er det ikke?

 

før endring

foslashrendring-2.jpg

 

etter endring

etter1endring.jpg

 

vil dette si at dysene mine mest sannsynlig har masse å gå på? da høyeste tallet der er 55, og vil tru det er i % av maks åpningstid elns?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer noe her for tia, driver å gjør klar lit div ting som skal være med på e30meet,

 

fått fiksa lysa på campingvogna (som forøvrig var gratis :P) så da er dne klar, kan hende jeg slenger på noe led lys på den om jeg rekker.

DSC_0896.jpg

 

og har fiksa bilfraktern, da plata begynte å bli veldig løs da alle skruene hadde rustet av omtrent :P, og sjefen knærta ene lykta sist han lånte den.

 

og ledningen til den ble byttet ut med stikk og sånn spiralledning, da den som satt på var alt for kort til å ha på firmabilen bla. funka på 7'rn da.

 

DSC_0903.jpg

 

DSC_0904.jpg

 

DSC_0905.jpg

 

og siden det mest irriterende som finns når man rygger henger er lys som blender (om det er småmørkt da) så satte jeg en bryter på boksen under bak som jeg kan skru av markeringslysa framover med, blir mye bedre å rygge med i mørket da :)

 

DSC_0906.jpg

 

nå er det litt smått som må gjøres på bilen så er den klar for e30meet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin gratis vogn det der da. Prøver å skaffe vogn selv men viser seg og ikke være det letteste.

 

 

er titt og ofte noe på finn under gis bort

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=49408861&searchclickthrough=true&searchQuery=campingvogn

 

den f.eks.

 

fikk den via kællen til søstra mi, mora hans skulle ha ny vogn på campinga og den gamle måtte bort, stått på samme sted siden 1990 såvidt jeg har skjønt, og det så jeg på baklyktene, den på ene siden var rimelig rusten inni, mens andre var fin, sikker skyggesiden elns :P

 

er jo en grunn til at jeg fikk den gratis seff, noe fukt som kommer inn ve frontruta (ikke sett noe til det selv ennå da, men har vært meget bra vær i det siste,)

 

om jeg skal ha den en stund så tenkte jeg smøre no gummi elns på hele taket,

 

skal ivaffall brukes på e30meet iår tenkte jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjedd noe idag, fikk henta meg downpipe til wastegaten da screamerpipe gjenre ikke er så populert på rudskogen :P

 

fant  og fram en shortshift jeg hadde liggende.

 

DSC_0909.jpg

 

men fant ut at det ikke ble noe bra løsning for å kunne demonteres og så ble til at jeg sveisa litt på den org istedet.

trangt :P

DSC_0911.jpg

 

kappa litt

DSC_0912.jpg

 

lagd hull

DSC_0913.jpg

 

ca sånn

DSC_0914.jpg

 

festa :P

DSC_0915.jpg

 

demontert og sveist under

DSC_0916.jpg

 

montert og wrappa

DSC_0917.jpg

 

ble stille nå :P (simons bakpotta demper endel :P)

 

hadde av hjula bak, så jeg fikk strammet brekket, så nå funker det faktisk :)

DSC_0918.jpg

 

lite bilde av nesten klar bil :P

DSC_0920.jpg

 

må da bytte bremseveske, og olje i bakdiffen tenkte jeg , og sikkert noe mer jeg har glemt nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk nye (bedre :P) turbotrykkusteringagreiene idag,

 

DSC_0922.jpg

 

DSC_0923.jpg

 

ventil montert

DSC_0925.jpg

 

koplet sammen og funker, bare finne sted å montere den :)

DSC_0926.jpg

 

byttet turteller og, en som støtter 2syl, så nå viser en turteller riktig ivaffall :P

DSC_0927.jpg

 

fikk og liv i org, selvom den viser bare 1/3del av riktig :P  (tomgang på bildet)

DSC_0928.jpg

 

tatt testtur og, har mulighet til 4 forskjellige trykk med den (kan stille alle seff)

 

nå har jeg ivaffall 1,3bar på stilling 3 om jeg husker rett, 50% (kanke stille trykk, bare mellom 0 og 100%, så må prøve seg fram til hva som er riktig,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...