Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo. Har en BMW E36 318is uten klima... (med de kupefiltrene som ligger framme under viskerne (et på hver side av vifta) Det blåser rett og slett ikke, er en liten, liten bris med luft. Kommer ikke ut nede, i midtkonsollen eller ved rutene.

Vi åpna til filtrene, og der var de tatt ut, så ingen filter eller noe som helst. Bare vifta.

Noen som vet hva årsaken kan være? :)

Skrevet

syntomene dine minner veldig om tett koupefilter men som du sier så er dette tatt ut. er det du som har tatt dette ut for å "feilsøke" eller er det noen tideligere? vis det er noen tideligere kan det godt være fult av drit lenger inne.

Skrevet
syntomene dine minner veldig om tett koupefilter men som du sier så er dette tatt ut. er det du som har tatt dette ut for å "feilsøke" eller er det noen tideligere? vis det er noen tideligere kan det godt være fult av drit lenger inne.

Ja, var 100% sikker på at det var filtrene. Fikk meg et lite sjokk når de var tatt ut. Så disse er nok tatt ut for lenge siden... Det jeg frykter at det er gått tett pga drit der.

En sa at kanskje spjellene ikke åpner seg, men når vi vrir på knappen så hører du at spjellene åpner og lukker seg, og at lufta liksom vil ut der knappen er vridd mot. Så tror ikke spjellene er noe problem.

Da regner jeg med at det er gått tett av drit inni der. Er vel kanskje ikke så rart hvis filtrene ikke var der engang? Fadern har et genialt verktøy da, ser ut som en pistol med skjerm på på, også en lang bøyelig streng med et kamera og lys ytterst på... skal gå inn i kanalene å se hva som er der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...