bjornaugust Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Heisann! Vurderer salg av min BMW E46 318Ci. Bilen er en 2001 modell gått ca 184000. Har hatt bilen i snart 5 måneder og har ikke vært noe problemer med den i mitt eie. Starter og går like fint. Har byttet Luftmassemåler og batteri nylig. Av utstyr kan jeg nevne: Klima, 4x el vinduer, elektrisk m3 skinninteriør, 18" m3 replica felger med meget gode sommerdekk, nedfellbare seter, orginal xenon, LED-baklykter, sotede side blinklys, etc. Bilen kan evt. bli EU-godkjent for 2 nye år før salg. Det som må gjøres er å godkjenne senkesettet (Har TUV-papirer og papirer på hjulstilling liggende, vært hos biltilsynet og bestillt time), feilsøke air-bagen og bytte en bremseslitasjevarsler (har ny liggende). Litt småkosmetisk rundt om, men mer eller mindre fri for rust. Har og noen deler liggende, som orginale baklykter, ekstra blinklys, øyelokk til frontlykter, orginal cd-spiller, orginal ac-enhet (manuelle brytere). Minstepris er 75 000 (dette er 6000 under den billigste e46 318Ci på finn.no) Er sikkert mye jeg har glemt, så bare spør
E30TurboTouring Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 Intr i innbytte? 2000mod 320 sedan med 149000km. Send meg en pm hvis det er intr.
bjornaugust Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Skrevet Mai 24, 2013 Ikke interessert i bytte egentlig, men send meg noen bilder og info?
J0nni Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Hei du! Virker som en fin bil. Hvor står den? Ser du skriver mer eller mindre fri for rust, kan du legge ut bilder av eventuell rust på bilen? Hadde vært supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå