Gå til innhold

Bytte ut orgnial anlegg

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om noen har noen tips til oppgradering av høytalere/subber til min e92 2007mod.

Har professional anlegget, logic (med senter høytaler) Er 11 høytalere + 2 subber.

Sitter foresten subbene under fører/pasasjer setet? :)

takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja du har en 8" under hvert forsete.

Jeg har aldri hørt HiFi Pro anlegget, men jeg ser for meg at elementene er noe bedre enn i HiFi anlegget (vet ikke dette sikkert, mulig det er de samme). I så fall må du jo opp på en viss kvalitet før det blir noe bedre enn det du har nå. Om du tenker å bytte ut alle 13 elementene blir det fort vekk litt kostbart.

Så spørs det hva denne forsterkeren i ditt anlegg klarer å drive. Det har lite for seg å putte inn steike bra elementer hvis forsterkeren sliter med å drive dem. (Jeg bytta nylig forsterker i mitt HiFi anlegg og det spiller veldig mye bedre nå enn med original forsterker. Spesielt 8" låter strammere og mye mer punch.)

Jeg har ikke greie på om original forsterker er egnet til å drive alle disse, men her er hvertfall typiske elementer brukt for oppgradering i E9x.

NB! Iom at du har E92 har du veldig lite å gå på i dybden i dørene. Søke litt på f.eks. "e92 audio upgrade" så finner du hundrevis av tråder om emnet.

Focal K2 Power 100 KRS (4"+1" komponentsett)

Morel Hybrid Ovation II (4"+1" komponentsett)

Ground Zero GZRC 100FX (4"+1" komponentsett)

Morel Integra Ovation XO (4" coaxial)

Earthquake SWS-8 ("sub" til under setene)

Jehnert XE200 ("sub" til under setene)

Denne linken her har en masse info. Noe er muligens utdatert mtp på at ting har gått ut av prod siden tråden ble startet. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=343673

Du har også BSW som selger komplette pakker med P&P hardware for BMW.

http://www.bavariansoundwerks.com

Lykke til i jakten på go-lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...