OlavRydland Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Selger mine originale Bosch frontlykter til e36. Har montert hvite angeleyes på lyktene. Ser meget bra ut. Det er H7 pærer i både nær- og fjern-lys. Det er noe steinsprut i på lyktene, men ikke kjempe mye. Stått på en e36 touring 1997 mod.. Selges til hbo 500,- + frakt. Litt bilder:
OlavRydland Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 jeg er interessert!]buder 400? Hbo 500,- + frakt. solgt? fungere angel eyes ringene som dei skal ? Ikke solgt nei.
e30powah Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 funker angel eyes osv som det skal, kor gamle er ringene som er montert, kan du sjekke ka frak kommer på ?
OlavRydland Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Skrevet Juni 7, 2013 funker angel eyes osv som det skal, kor gamle er ringene som er montert, kan du sjekke ka frak kommer på ? Beklager seint svar, har ikke sett denne posten før nå.. Angel eyes funker naturligvis som de skal. Monterte ringene i slutten av februar, og bilen ble kjørt inn i garasjen for oppussing i slutten av Mars, så de er ikke mye brukt. Frakt kommer på ca 200,- tenker jeg. Eventuelt kan vi si 700,- totalt så har du en pris å holde deg til? Edit: Ja, alt annet av pærer funker også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå