bergeee Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 det som var på bilen når den blei med på flyttelasset:) om bilen var godkjent i det landet den kom fra med 10 tusen hester og flybridge. så er den godkjent med det. utover det så må du søke som på alle andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 satt ned pris til 14k! dette er fint utgangspunkt selv hvis man trenger banebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toree Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Kunne du lagt ut noen flere bilder av denne? Innvendig og litt mer helhetsbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Blir litt vanskelig da den står lagret et sted jeg ikke har mulighet til å komme og gå ofte. Du kan titte i 335i prosjekttråden jeg hadde på den evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Evt bare å spørre så skal jeg svare så godt jeg kan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 nå har jeg satt ned prisen for siste gang, og nå er den på 10.000kr!! blir den ikke solgt til denne prisen blir den bare stående. dette er jo super mulighet for en som evt vil bygge banebil, her har man bra utgangspunk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 kan du fjerne innlegget? har ikke intresse av mere innlegg som ikke har med kjøp av hva jeg selger i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 byr deg 2500kr for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 skjerp deg. går ikke lavere enn 10k uansett. har plass til den så den blir da stående. hvis ikke får jeg alltids 3k ved å vrake den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawa zxr Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Følger vogga med i salget??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 nei, den skal brukes på en amerikaner senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå