AdrianSkogvoll Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Bilder av interiør? Pris? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Har visst dratt ut dette, må bare beklage det! Har kjøpt meg ny bil og har alle delene jeg må bytte på denne liggende, men tiden strekker ikke helt til:PSkal få tatt noen flere bilder iallefall, så får jeg bare ta delebytte etter hvert!(jeg hadde klart å deaktivere varlser på denne tråden, så har trodd jeg ikke hadde fått noe mer svar:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 Oppdatert med interiørbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Bytte i 525tds e39 ligger i salgstråden til e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet April 23, 2014 Forfatter Share Skrevet April 23, 2014 Ellers takk, har som sagt kjøpt meg ny bil, men måtte uansett ha vært facelift om det hadde vært noe for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Hei, Følger Alpinahjulene med? Tilstand på dekk vinter og sommer? Rust, evt hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Hvor mye olje er "bruker litt olje, dessverre"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Ja, de følger med, dekkene er bra, på både sommer- og vinterhjul.Rust på bakluke og litt start på dører.Ang olje ble jeg usikker, har stått siden midten av januar ca, så husker ikke helt. Mener jeg fylte på "en liten skvett" pr 400-500 km kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Røyker det blått om du slipper gassen i nedoverbakke? Flott om du kunne vært litt mer konkret vedrørende forbruk av olje. Husker du hvor mange liter/desiliter denne "skvetten" var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Jeg hadde tenkt å levere skiltene i morgentidlig, men jeg kan gjøre det på tirsdag og teste det i morgen (du tenker å la den trille på gir, sant?)Skjønner godt det! men er usikker altså, skal se hva som er igjen på den flaska jeg har i den nå, mener den er kun brukt til en påfylling!Slik har de vært alle de e34'ene jeg har hatt nesten, så har liksom bare blitt en vane, haha:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Det hadde vært fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Mai 4, 2014 Share Skrevet Mai 4, 2014 Ble det noe her? Sent fra min GT-N7105 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg