kriss66 Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Hei. Det kan høres ut som midtre lyddemper er gåen på bilen! Så det jeg vil gjøre er å montere et rør å fjerne lyddemperen. Hvordan blir det med støy? Bråker det mye mer? Nå er jo lyddemperen veldig liten også, så vil det bli mye lyd? Hvordan blir det også med EU-godkjenning? Se bilde for dere som er usikre: Hva om jeg hadde kappet med de røde strekene? Noen som har en video sånn ca det kommer til å høres ut? Hva er str på røret?
kriss66 Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 hvilke bil er det? Bilen er en 520D E39 2002.
kriss66 Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Det der er vel katalysatoren.... Nei? katalysatoren er vell den som er rett etter manifoilene? Detter er vell katalysatoren:
carburetion Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Partikkelfilter på diesel. Du kan bare kutte vekk den vetle potta under bilen, sålenge det ikkje er montert noken følerer bak den. Den vetle potta fjerner vel bare høge resonans/stygge lyder trur eg. Du vil sikkert ikkje merka noke spesielt viss du fjerner den.
kriss66 Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Partikkelfilter på diesel. Du kan bare kutte vekk den vetle potta under bilen, sålenge det ikkje er montert noken følerer bak den. Den vetle potta fjerner vel bare høge resonans/stygge lyder trur eg. Du vil sikkert ikkje merka noke spesielt viss du fjerner den. Oki, jeg ser iallefall ingen følere når jeg hadde bilen på bukk. Men på denne bilen er det ikke partikkelfilter ettersom vi fikk 3500.- årsavgift.. Men går bilen fortsatt igjennom EU-godkjenning?
carburetion Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Viss sveisinga blir gjort ordentlig, så tviler eg på at eu-mannen skriver mangel på den. Eg personlig hadde drete langt i om ein diesel mangla ei potte Kan jo nesten ha fri eksos på diesel motorar.
kriss66 Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Viss sveisinga blir gjort ordentlig, så tviler eg på at eu-mannen skriver mangel på den. Eg personlig hadde drete langt i om ein diesel mangla ei potte Kan jo nesten ha fri eksos på diesel motorar. Oki. men da satser vi på at det går fint takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå