Gå til innhold

E12 525 selges i deler

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

skal høgge en 525 nå.

bilen har stått lenge ute, men karosseriet er ganske bra under, men dører, panser,skjermer osv osv ut er rustet i filler.

motoren har jeg startet, etter å ha stått siden 1992 ute, så startet den ganske lett, tikker ingen ting, ikke ryker blått eller noe,

motoren selges komplett med 1 stk forgasser som virker bra, km 155 000. altså m30b25, kom med bud

4 trinng girkasse

komplett bakaksel, ser ganske bra ut faktisk, sikkert dårlige foringer og bremser, men bilen trille ruten problemer og bremsene virker. 1500?

forstilling er kompl, men her henger bremsene om du bremser med den. kompl men uten styresnekke. kom med bud

4x elvinduet med bryterpanel og alt, 2 av di virker bra, men di to siste må nok smøres opp, hører att motoren vil men att dne ikke klarer pga treg mekanisme.

hel og fin radiator er det, interiører bærer pres avå ha ståt tLENGE så det lukte rikek godt, men det er MEGET bra, ikke slitt noen sted. grønt. kom med bud.

er som sagt en hel bil, så trenge rdu no skrik ut, alt skal bort og bilen blir høgd i juli ca.

Morten

93851844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

framfangern mangler, bakfangern skal jeg sjekke etterpå. husker ikke om den var der eller ikke akkuratt nå :P det er to forskjellige farger på dørene foran, så er sikkert 2 forskjellige nøkler til di, men skal sjekke ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...

går vell på skroten om ca 2 uker.

er snakk om komplett bil, utenom servosystemet da det har jeg golsgt + fangerne, ellers er alt der.

knallgo m30b25 som har gått 175 000km og går PENT, uten noe som helst tikking, forgasser og alt fungerer utmerket. + girkasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...