UFC Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Hei! Ønsker å kjøpe Oransje blinklys til frontlyktene på min e36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Skal se om jeg har de enda, bytta ut for 12år siden. Mulig de ble kasta under en opprydning. Bor jo et steinkast unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Funnet, får dem ikke opp på etk. men skal være orginale til e36 coupe 94mod. den ene har en sprekk, men hel. Selges for 1/2 L. cola."kun orginal" Se pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Passet ikke dessverre :\ fortsatt på jakt etter oransje blinklys til coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Jeg har et originalt sett som er helt nytt. Handlet på GS (org BMW). Koster vel 650 + frakt der. Kun prøvemontert på bil. Send meg PM hvis du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Jeg har 2 sett fremme og et sett bak til E36 coupè! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå