Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått rådebank hørers det ut som, og lurer da på om hvordan det er og bytte rådelagre på e39?

Har nettopp byttet topp og diverse på motoren til mange penger på verksted, så har ikke lyst og legge så veldig mye mere penger i den ved og sende den på verksted.

Noen som har gjort det før og har en liten femgangsmåte?

Fredrik.

Skrevet

Løfte opp motor (du kan også evt sleppe ned hele forstillinga), og ta av bånnpanne. der etter bytte lager (må kontrollmåle veiv når du bestiller lager for rett klaring) og sjekk etter riper i lagerbanene. Er det riper må veiva slipes og overdim lager benyttes.

Avhengig av årsmodell så er det strekkbolter på rådene dine, disse må byttes. Kan ikke brukes om igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...