fredrikE39 Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Har fått rådebank hørers det ut som, og lurer da på om hvordan det er og bytte rådelagre på e39? Har nettopp byttet topp og diverse på motoren til mange penger på verksted, så har ikke lyst og legge så veldig mye mere penger i den ved og sende den på verksted. Noen som har gjort det før og har en liten femgangsmåte? Fredrik.
SweetBMW Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Løfte opp motor (du kan også evt sleppe ned hele forstillinga), og ta av bånnpanne. der etter bytte lager (må kontrollmåle veiv når du bestiller lager for rett klaring) og sjekk etter riper i lagerbanene. Er det riper må veiva slipes og overdim lager benyttes. Avhengig av årsmodell så er det strekkbolter på rådene dine, disse må byttes. Kan ikke brukes om igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå