vidarro Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Har fått et lite problem jeg ikke har vært borti før,når bilen er kald så er den kvikk og rask som bare det,men når den blir varm virker den som om halve hingst flokken er på beite,kan plutselig øke turtall ved tommgangskjøring helt uten videre og så lukter det veldig bensin av eksos. Noen som har forslag til hvordan jeg skal få funnet ut av dette enklest mulig ? på forhånd takk. vidaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Lambda kanskje? Fra min side blir det vel kanskje rein gjetting. Prøv å få tatt en diagnose i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarro Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Ja har vært inne på tanken med lambda jeg også. Har fått time til diagnose i morgen så da får vi se Takk i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Da ordner det seg sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå