Tholarsen Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Det høres bra ut! får jeg med airbag og slepering? har du mulighet til å sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blitzen Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Det høres bra ut! får jeg med airbag og slepering? har du mulighet til å sende? Beklager men ratt er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blitzen Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 bump, lavere pris på motor. Kjapp avgjørelse ved skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 hvis alle dørtrekk, midtkonsoll og dashbord er i god stand, uten store skader så skal jeg ha det! og taklukemotor om du selger den for seg selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blitzen Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 hvis alle dørtrekk, midtkonsoll og dashbord er i god stand, uten store skader så skal jeg ha det! og taklukemotor om du selger den for seg selv:) Motor til takluke selges ja, dør-trekk midtkonsoll er i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 hvis alle dørtrekk, midtkonsoll og dashbord er i god stand, uten store skader så skal jeg ha det! og taklukemotor om du selger den for seg selv:) Motor til takluke selges ja, dør-trekk midtkonsoll er i god stand Dashbord også? mye skal du ha for alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blitzen Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 hvis alle dørtrekk, midtkonsoll og dashbord er i god stand, uten store skader så skal jeg ha det! og taklukemotor om du selger den for seg selv:) Motor til takluke selges ja, dør-trekk midtkonsoll er i god stand Dashbord også? mye skal du ha for alt? Dashbord også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jahnsen1994 Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Har du førerstol i grei stand i mørkegrå? Pris? Sendt fra tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josef91 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 har du et nr jeg kan få tak i deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josef91 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 jeg er int i motor, el vindusheisene, hele v8 fronten og diff hvis du har den. holder til i vestfossen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blitzen Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Har du førerstol i grei stand i mørkegrå? Pris?Sendt fra tapatalk førerstolen har antydning til slitasje på det vanligste stedet i sitteputen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blitzen Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Har du førerstol i grei stand i mørkegrå? Pris?Sendt fra tapatalk 400,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
josef91 Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 motoren solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blitzen Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 motoren solgt? Nikks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Fortsatt ikke interresert i å selge bare dynamo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå