Haukefer Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Du har nok fått svar på det meste her egentlig, men vist du lurer litt på de forskjellige modellene og utstyr kan du ta deg en titt i denne tråden ved "saltkjelen" sitt fantastiske innlegg s. 1.viewtopic.php?f=1&t=66848 Wow, det der har jeg ikke sett! Fantastisk innlegg! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Sliter med å sove så blander meg inn litt mer her jeg Jeg hadde sjekket ut denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41280597 Kan kanskje bli litt vanskelig å få den helt ned i 300.000 inkl omregistrering og tilstandsrapport, men jeg hadde hvertfall prøvd.. Muligens litt hardt også! Den har ganske mye utstyr, ok km og er norsk. Til info ang Belgia importerte biler så er det en grunn til at det er blitt så strengt der med kilometerregistrering. Før kunne man risikere at selv merkeforhandlerne trikset med kilometerstanden på bilene de solgte. Så om bilen da er importert før de begynte med denne registreringen, så blir det feil å si at biler fra Belgia er tryggere kjøp med tanke på triksing enn biler fra andre land.. men jeg er sånn evig skeptiker da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW13 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Takk for alle innlegg folkens! Mye gode tips jeg har tatt med meg inn i vurderingsprosessen! Virker faktisk veldig bra den 520dat'en, nesten for bra, så derfor jeg tar en omfattende sjekk! Har fått en gunstig pris også. Den ankom landet for en drøy måned siden så den er nok underlagt de nye kilometerreglene. Har liksom "alt rett" for å bli en bra familiebil og ikke minst; damen godtar denne! Det får bli rekkesekser og firehjulstrekk neste gang .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå