_mrB_ Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Er du her inne du å ja Roar.. Ser utrolig bra ut dette da Hvor store spacere du trenger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Takker Marius! Fremme MÅ jeg ha 10mm for å kunne klarere felg og coilover, bak er det ikke så nøye, dog så ser det litt penere ut med spacere bak også Så mellom 10 og 20 fremme og bak burde vel holde inntil videre tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_mrB_ Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Takker Marius! Fremme MÅ jeg ha 10mm for å kunne klarere felg og coilover, bak er det ikke så nøye, dog så ser det litt penere ut med spacere bak også Så mellom 10 og 20 fremme og bak burde vel holde inntil videre tenker jeg. Okei. Har 2 5mm supersport spacere du kan få, men det er sikkert ikke nok? Kjøpte meg 30mm i går, å da fulgte de med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Androctonus Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Er noe lignende som er påmontert akkurat nå, 2x5 mm på hver side, ikke helt stabilt når det er type biltema.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå