Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger nå sykkelen da E34'en dævva og jeg har planer om å kjøpe en litt dyrere og bedre bil.

Sykkelen er en strøken 09 mod R1 som har fått full dekor fra MotoGP. Det er bare 225 stk av disse i verden, og såvidt jeg vet kun to i Norge, hvorav den andre visstnok skal ha velta, så da er det kun denne igjen :)

Jeg er tredje eier på sykkelen, og den har kun rullet 3500 km. Første eier falt ned fra et stillas like etter han kjøpte den, og han jeg kjøpte den av kjøpte den for å ha den som en hverdagssykkel da han kjører en del på bane. Dessverre for han ble den så lite brukt at han like greit solgte den til meg :) Da jeg henta den var demperne stilt på for å få sykkelen stivere, men dette var helt forferdelig å kjøre med på vestlandsveger, så nå har jeg vært hos Sogndal MC-Senter og fått de til å justere de tilbake til originaloppsettet.

Den har også fått Akrapovic slip-on i full carbon. Kan selges rimeligere med LeoVince slip-on istedet. Dette kan en se på noen av bildene :)

Prisantydning er 180 000, men fornuftige bud noteres. Byttes i E39 525/530 DIESEL stasjonsvogn.

Gi en lyd om det er noe jeg har glemt å nevne, eller det er noe du lurer på :)

Telefonnummer 95 81 63 95 eller epost bensinku@hotmail.com.

Mvh Rune Følid :)

cgie5e3h657uu5iaqhkd.jpg

g59rrvdz9v6cqu0p3inv.jpg

nd3u2bqd96yxocclzkic.jpg

gdnzs51ttnb3e9qc8zy4.jpg

tazpti4lv0tubchbptvw.jpg

digl5pitpnd9w6j8itqo.jpg

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...