Elisabeth92 Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Selger min 318 is coupe som rep.objekt/delebil da den ikke starter for øyeblikket. Jeg har nå arvet en E46, så jeg gidder ikke bruke tid og penger på å sette denne på verksted for å få den i orden. Det er akkurat byttet plugger og bensinfilter på den, så lurer på om bensinpumpa tilfeldigvis kan ha stoppa samtidig. Den startet ett kort stund da den fikk ett lite slag på pumpa, så mistenker at det er noe der. Er også akkurat byttet olje og oljefilter så det er hvertfall på stell! Sitter på Tuning art justerbart foran og justerbart til bak ligger i bagasjen- flunkene nytt! Følger med TUVpapirer på dette settet så det kan godkjennes hvis det ønskes. Følger også med en 100% rustfri bagasjeluke, da den som sitter på er hardt angrepet av rust. Følger også med M-tech frontfanger som kun har sitti på den forrige bilen min i ett par måneder, så den framstår som ny! Både bagasjeluke og fanger er grå, så disse må jo lakkeres for å matche bilen. Ellers er det noen småriper i lakken og litt overflate rust, men hjulbuer er veldig bra på denne! Årsavgift er betalt og foreløbig står det skilter på bilen! Km.stand er ca 264 000. Selges kr. 12.000 Pris kan diskuteres Bilen står i Hønefoss. Kontakt meg helst på tlf: 90 57 88 90, eller inne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Interiør bilder? Sent from my LT26i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTouring Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 kan svare bilen er solgt og kjøpt av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå