RS4 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Er det lurt å kjøpe en bil som har folie som denne bilen? http://m.mobile24.no/autos/listDetail?A ... e.number=1 Hvordan er bilen under folien? Ikke lett å se / vite det. Og hvordan stiller BMW seg til folie og garantier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Siden den er relativt ny og gått kun 40 000 så kan vel ikke lakken være så veldig ille under folien, og jeg vil tro at lakk garanti gjelder uansett om man folierer bilene eller ikke. Man taper vel egentlig på og foliere bilen med tanke på lakkgarantien ettersom lakken under vill bli bedre bevart, men samtidig vill den se penere ut i senere tid når den begynner og dra på åra vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Ja, det var noenlunde slik jeg og tenkte, men var litt usikker. Spesielt om hva ville BMW si til det i en evt garanti sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå