Gå til innhold

E36 koker på tomgang

Molo1993
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Bilen min, en e36 m43b16 koker på tomgang, under kjøring klarer jeg å holde temperaturen litt over dritstemp merket på instrumentet. Hva kan dette være? Mistenker viskosen men har ikke hatt mulighet til og sjekke det enda.

Noen som har noen tips til hva det være? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajaja XD nei kjør radiator-rens i systemet følg anvisningen på pakken, tapp av kjølevesken kjør et par ganger me rent vann gjennom systemet før du fyller på ny frostveske. slik ville jeg ha gjort det.

tror hvis du løsner på en av di nederste slangene som går fra motoren til radiatoren så har du en vei vanne kan renne ut fra, så bruker du bare hageslangen til å kjøre vann gjennom systemet,

jeg har ikke gjort akkorat dette før så jeg er litt usikker, men etter det jeg leser på nette så er dette en mulighet. men jeg er usikker, er egentli bare å prøve seg fram ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med et sammenrullet blad istad, klarte og stoppe viften relativt lett. Så mistenker da at den er gåen, funnet og bestilt på koed så da håper jeg problemet løser seg :)

Skal teste den rensen og, siden bilen har omtrent stått stille siden oktober ifjor.

Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...