Clevion Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Ute temperatursensoren min er død, eller, den eksisterer ikke vis jeg ikke helt på jordet, men ivertfall, tidligere eier av bilen min skal ha kjørt i en snøfond og knust en liten del av venstre side der sensoren sitter, og instrumentet mitt leser -40 celsius, og da vil jeg jo heller ikke få den kaldeste lufta om sommeren, så jeg har bestemt meg for og fikse dette omgående nå. Det jeg lurer på er hvilke av de to kontaktene som er på bilde under er det som er til temperatursensoren? Jeg tror det er den som ikke er rød, men jeg spør for sikkerthetsskyld, og da et annet spørsmål, hva er den røde til da? Akkurat nå sitter det en "beskyttelseskopp" der. Også en annen ting, jeg skal til uka prøve og få kjøpt nye dekk til bilen, så da må jeg bytte fra de gamle sommerdekkene til de som har M5 felgene på, og skulle til og gjøre det idag, men, hvordan i helvete får jeg av koppene som er på felgene her? Det er et lite hull man kan stikke inn en flatrekker, men det skjedde veldig pent lite, og jeg vil helst ikke sprekke og ødelegge koppen helt. Noen som har noen triks for og få de av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KapteinHaddock Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Ang, felg-koppene. Bare og sette inn flattrekkeren din igjen og bende lokket ut, sitter godt. Men er veldig fleksible de lokkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Ang, felg-koppene. Bare og sette inn flattrekkeren din igjen og bende lokket ut, sitter godt. Men er veldig fleksible de lokkene.. Okai, da skal jeg prøve det, satse på at de ikke ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå