tommy_ve Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 har 2 nitrobiler for mye da jeg har 5, disse selges samlet til 2500 kr. er også intresert i innbytte i kantfelger til både e30 og e36, evt brock B2 til e30? (følger her med komplett mottaker+kontroll og servoer pr bil, eller kort sagt alt som trengs på r/c bil. så dette er ganske billig med tanke på at en kontroll alene koster 1000..) medfølger noe reservedeler til bilene, får med alt jeg har av "stæsj" til disse i verktøyboks/kasse. har en kanne med ny fuel, denne medfølger ved henting (problemer ved sending med posten, i og med det er nitrobensin) bilene kan selges separate, men da til en litt annen pris pr bil da jeg helst vil selge alt samlet derav lav totalpris. Har også en buggy nitro bil av eldre årgang som kan medfølge mot et lite tillegg ved interesse, denne er også komplett. Denne bilen er som ny. ikke vert brukt i mitt eie. skala 1:10. os15 motor med 2 gir og 4wd. selges med rattkontrol, komplett med mottaker og servoer. klar for kjøring. er utstyrt med et pygeot rally deksel. har også en litt eldre bil med 1 gir og 4wd, denne er også i skala 1:10 med gx11 motor. selges også med rattkontrol, komplett med mottaker og servoer. klar for kjøring. er utstyrt med MClaren F1 deksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 800,- + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 pm sendt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Besvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 fortsatt til salgs, bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 ingen som vil ha seg billig leketøy? priser er kommet med i 1. post pr bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 oppdatert med ny samlepris:) evt bud/bytte i e30 og e36 stæsj mottaes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Siste samlepris ved kjapp handel, 2tusen pluss evt frakt. Komplette biler klar for køring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Bud, noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Ikke lett å selge leketøy for tidn:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Budet mitt fra tidligere står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå