Elverest Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Passer bakseter fra coupe i firedørs e30? Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habj Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Hæ? Gjør det ikke? Hva som gjør det da? Kommer det i konflikt med dørtrekket/"sidetrekket"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Mener på du får det inn, men på 2-dørs er ikke kantene avrundet slik som på 4-dørs, vil ikke se så altfor bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Nå vet ikke jeg om mine bakseter har sittet i samme bil som forsetene men de er hvertfall til 2 dørs. Og jeg har det i 4 dørs nå. Har ikke noe problem med montering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå