Clevion Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Har i det siste lagt merke til at kun venstrelykta mi går opp og ned, og det er den lykta jeg har ødelagte justeringsarmer i, altså sprukne, i den andre lykta som er på høyre siden er de justeringsarmene fine. Jeg har et lys som lyser helt villt høyt og et som peker ned i bakken. Så spørsmålet er, noen som vet hva som kan være galt? Har fått med meg at det sitter en sensor arm på venstre framhjul (sitter kanskje en på vær side eller alle 4 dekk?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clevion Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 Da var det oppklart, ikke en sensor i hjulområdet som var gåen, bare jeg som ikke hadde pressa alle kontakter hardt nok når jeg hadde tatt ut lyktene fra bilen. Da blir det og kjøpe nye justeringsarmer til den ene lykta, så slipper jeg og blende folk, venstre lyset er litt høyere enn det skal, så blir du blenda av en mørk BMW i morgen tidlig, så er det bare meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts