Ding Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Jeg må selge pga kjøp av varebil. jeg har ikke tid til å fikse det lille som står igjen. Bilen blei kjøpt med ei lita liste med Eu-mangler. Jeg har fikset opp alt unntatt 2 små ting som må fikses før eukontroll. Det som gjenstår er å bytte eller fikse caliper begge sider framme, pga stempelet er tregt/henger litt på bremsene. også er det rust på bremse skjoldene bake. Jeg har byttet bære broer framme begge sider, (komplett med foring og kuler) styre stag, (indre og ytre) bremse skive og klosser framme bremse skive og klosser/bånd bake noen lyspærer som var på eumangelen. montert på coilover senkesett. (er justert til riktig høyde, klar til å vises hos biltilsynet for innskriving i vognkort.) Har tatt Firhjulskontroll papir etter senkesett er montert. Helt ny cdspiller (Pioneer) Har tatt bort tåkelyktene( pga dem var sprekke i) har kjøpt deksel som tetter hullet der lyktene sto. bilen er heil og grei, 2x el vindu. Er ikke takluke på bilen (kanskje derfor det ikke er så mye rust på bilen) motor og gir er bra, Bilen er rullet 280.000km om jeg husker riktig. Følger med kvitteringer på diverse ting som er gjort tidligere. 17" Motorsport sommer felger stålfelger på vinter, med slitte dekk, Har 4 stk piggfri dekk som følger med. som nevnt tidligere i annonsen, så må man bytte/overhale caliper framme begge sider også bytte bremseskjold bake begge sider før eukontroll. Kom med bud 47970362 (Stefan) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ding Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Litt flere bilder: Link to comment Share on other sites More sharing options...
325ti Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Fått no bud Stefan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ding Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 Fått no bud Stefan? Nei, vert stille. Kjøpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
325ti Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Tja. Må kvitte meg med en japse først. Men kansje det minstepris da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ding Posted June 18, 2013 Author Share Posted June 18, 2013 Ok. Har ikke satt noe oris egentlig. Men pris blir vi alltis enig om:) Bare å sifra om du vil se/kjøre bilen:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
325ti Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Den e god;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ding Posted June 27, 2013 Author Share Posted June 27, 2013 I dag blei bilen solgt til Tresfjorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts