Icelantic Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 1994 modell 520i med 24v vurderes solgt. På bilen er det nylig byttet pakninger i motor. Toppen ble planet for 1 måned siden, og det ble satt på forsterket pakning. Da dette ble gjort, ble det også tatt en liten overhaling av motoren. Foringer i forstilling er nylig byttet. Drev og viftereim er også nytt. Følger med 1 sesong gamle vinterdekk, men sommerdekk har jeg ikke anskaffet enda. Lite rust, minimalt om ikke noe i kanaler/jekkfester. Små rustflekker på bagasjeluken (bilde). Bilen er nære 20år så den har noen sjønnhetsflekker, men uten betydning. Venstre kjørelys og tåkelys har fått seg en sprekk, men ny lykt følger med. Er også en sprekk i frontruten jeg velger å ikke gjøre noe med. Kan ta innbytte i en annen bil. Åpen for forslag, men ser helst for meg en bil som bruker minimalt. Gått 260' Pm for litt mer detaljert info. Om du har spesifikke spørsmål eller ønsker svarer jeg gladelig på melding:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0rgz Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icelantic Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 25k sånn ca. Kommer noen med kontant fort som fy er jeg lett medgjørelig:) Siste året er det gjort reparasjoner for mer enn prisen av bilen. Noe som også da har gjort den mer solid for de neste 20årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWJonas Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Hvordan er det med eu godkjenning og sånne ting? Og km stand? Hvor står den? pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flabben Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Har du bilen enda? Om ja, hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 mulig bytte i 530ia? eu ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå