Bmw525power Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 har et rockford ts 152 s som jeg har montert i bilen, dog ikke delefilter fordi jeg ikke har peil på hvordan jeg skal montere. det skal gå rett i spiller og ikke på forsterker. var ikke med noen mont manual på settet heller,noen som har peil på hvordan jeg skal koble fra spiller til delefilter og ut på høytallere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Hehe, delefilteret har EN inngang, og her kobler du høyttalerkabelen fra spilleren, så har det TO utganger fra delefilteret, en merket tweeter og en merket woofer. På tweeter skal diskanten moteres, og på woofer skal baamellomtonen monteres, værre er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw525power Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Hehe, delefilteret har EN inngang, og her kobler du høyttalerkabelen fra spilleren, så har det TO utganger fra delefilteret, en merket tweeter og en merket woofer. På tweeter skal diskanten moteres, og på woofer skal baamellomtonen monteres, værre er det ikke hheh føler meg kinda idiot :L men takk anyways ;D!! ble fett bra lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå