m520 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Jeg har tenkt til å montere en slags usbport i midtkosholden på E39 min. Har usbport bar spilleren, å veksler mellom å bruke USB minnepennen å iPhone, så hadde vært kjekt med en USB port jeg kunne felt inn ett eller annet sted. Noen som har noen ide om hvor jeg kan finne en slik en? Tenkte å ha den ved antispinnknappel eller noe sånt.. Den kan ikke være for jævelig stygg.. Har leita på ebay, men fant ingen.. Noen som kan hjelpe? På forhånd takk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Søk på USB flush mount! Da finner du mye rart. Det er sånn USB forlenger med monteringsstykker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulvest Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 http://lumidock.com/bmw-e39-5-series-9603-c-1_2.html Kun for ipod,iphone men ser ut til at der er plass til å inntegrere ein usbplugg med litt forsiktig fiddling. Det må nokon som har denne avkrefte/bekrefte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Jeg fant sånn til USB innpå der også, tusen takk! Jeg får se litt rundt å se om jeg kommer over noe bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 viewtopic.php?f=1&t=243271 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå