Gå til innhold

Min garasje | 07 E61 M-Sport / 05 E87 Aero

Share

Anbefalte innlegg

Byttet microfilter

sazuzyde.jpg

Liker kontrasten og uvanlig lyst skinn til mørk grå bil.

yqenu9uz.jpg

Aerodynamikk

pu8a8ehy.jpg

Karbonfilm på panser, tak og vinge. Heldigvis er bilen grå, så det synes ikke så godt. Er redd det er mye steinsprut under filmen siden nærmer seg 200K på telleren.

y2utaqym.jpg

Liten pisk.

zyve3ydy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått gjort en del. Kjøpt inn Thule aerobar takstativ så jeg får flyttet over et sykkelstativ, nye tennplugger som skulle vært byttet for 5000km siden og montert kjølevifte til radiator som kom med DHL mens jeg skrudde tennplugger. God timing og et godt resultat. AC blåser kaldt og ingen skruer til overs. Her er noen bilder fra dagens økt.

Bytte av tennplugger

4fmpuc3gdlph001vdp1v.jpg

7z71fosi219u5mas09qf.jpg

zulrhicvvlcjdfyd79ju.jpg

Ny/brukt del fra Häggs i Sverige.

v3gf81r99lnf2ro55n95.jpg

Kabler irret av.

p573f9qv7gtw58jq7tp4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

I fortsettelsen på å redde 1-serien fra forfall, får jeg dette reperasjonskittet sendt fra bukta snart. Siden bilen har aerodynamikk-pakke, tenkte jeg det var verdt å forsøke en reperasjon av frontfangeren først og sette bort lakkejobben.

vj52mzpvagd9hvfkqfze.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justerbart på vei fra .de. I tillegg må det spaces både foran og bak med nåværende hjulsett.

Da kona trives best med automat, blir det antagelig salg av 1-serien til fordel for automat.

Siden jeg har bestilt rep kit fra 3M, ser jeg også på lakksprøyte for å lakke frontfanger. Har alltid hatt ønske om å prøve dette, så nå har jeg mulighet. Er redd kompressore jeg har er litt liten da det anbefales min 50l. Biltema sin proffsprøyte krever kanskje mindre, så får se hva det blir. Ellers er vel Devilbiss mye anbefalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...