Jump to content

oppkobling av M20 facelift.ikke signal/gnist E30 bilcross

opasb
 Share

Recommended Posts

Har en E30 med klipt ledningsnett i kaross. Motornett og hjerne er fra E34 facelift.

Har strøm til coil, men ikke jord og signal, tror ikke dysene åpner heller. Trigger sensor er ny.

Har koblet strøm til grønn ledning i motorkontakt.

Er det noe mere jeg må tjyvkoble??

Mvh Martin

Har en E30 med klipt ledningsnett i kaross. Motornett og hjerne er fra E34 facelift.

Har strøm til coil, men ikke jord og signal, tror ikke dysene åpner heller. Trigger sensor er ny.

Har koblet strøm til grønn ledning i motorkontakt.

Er det noe mere jeg må tjyvkoble??

Mvh Martin

hei hei, e kun den grønne som trenger strøm, pre face motor treng strøm på en kontakt atme ecu, men mene du ikke treng d på faclift.

har du huska å jorde di 2 kablan som e mellom ecu og coilen? klikke det i det ene releet når du slår på strøm?

Takk for svar.

Ja det klikk i det hvite releet. Strøm på grønn og grønn/hvit ledning i motor kontakt. Har prøvd å nytta både hjerne og ledninsnett.

Har kjørt bilcross i mange år. Prøvd rallycross. Men har hatt 2 år pause.

akkurat ja, du har ikke nå kjempe triks for å få e30 å sitte i starten? eg plages litt med å få bra starter på di banene som man ikke får varme hjulene før start.

Kjører 40senk bak og toyo r888. Drar di fleste starter

funke d bra med toyo på grus? hadde lyst å prøve d eller yokohama a032, kjørte med 035 og 036 i fjord. men endte opp med gullabo nu..