Gå til innhold

oppkobling av M20 facelift.ikke signal/gnist E30 bilcross

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en E30 med klipt ledningsnett i kaross. Motornett og hjerne er fra E34 facelift.

Har strøm til coil, men ikke jord og signal, tror ikke dysene åpner heller. Trigger sensor er ny.

Har koblet strøm til grønn ledning i motorkontakt.

Er det noe mere jeg må tjyvkoble??

Mvh Martin

Skrevet
Har en E30 med klipt ledningsnett i kaross. Motornett og hjerne er fra E34 facelift.

Har strøm til coil, men ikke jord og signal, tror ikke dysene åpner heller. Trigger sensor er ny.

Har koblet strøm til grønn ledning i motorkontakt.

Er det noe mere jeg må tjyvkoble??

Mvh Martin

hei hei, e kun den grønne som trenger strøm, pre face motor treng strøm på en kontakt atme ecu, men mene du ikke treng d på faclift.

har du huska å jorde di 2 kablan som e mellom ecu og coilen? klikke det i det ene releet når du slår på strøm?

Skrevet

Takk for svar.

Ja det klikk i det hvite releet. Strøm på grønn og grønn/hvit ledning i motor kontakt. Har prøvd å nytta både hjerne og ledninsnett.

Skrevet

Som du ser i innlegget mitt over. Så har jeg koblet strøm på grønn/hvit og grønn ledning i kontakten ja...

Skrevet

ja så lenge du har huska å jurde di 2 jordings pungtan så skulle alt vere greit... har du kjørt bc tidligere eller e du på tur å begynne nu?

Skrevet

Har kjørt bilcross i mange år. Prøvd rallycross. Men har hatt 2 år pause.

Skrevet
Har kjørt bilcross i mange år. Prøvd rallycross. Men har hatt 2 år pause.

akkurat ja, du har ikke nå kjempe triks for å få e30 å sitte i starten? eg plages litt med å få bra starter på di banene som man ikke får varme hjulene før start.

Skrevet
Kjører 40senk bak og toyo r888. Drar di fleste starter

funke d bra med toyo på grus? hadde lyst å prøve d eller yokohama a032, kjørte med 035 og 036 i fjord. men endte opp med gullabo nu..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...