Martin-D Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Hei! Har en helt grei E34 520i 1995 modell til salgs. Dette har vært min trofaste bruksbil siden vinteren 2009, da jeg kjøpte den av en eldre mann på Hamar. Bilen hadde da gått 197.500km, nå har den trillet ca 284.000km. Har vært veldig fornøyd med bilen, og det har aldri vært noen store problemer med den i mitt eie. Viser forøvrig til tråd om bilen her på Bimmers som ble opprettet like etter at jeg kjøpte den: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=144926 Av det negative: Noe rust har oppstått gjennom årenes tid, men ingenting alvorlig. Kun kosmetisk. I hovedsak overflaterust i fremre del av kanal samt litt i hjørnene på dørene og den ene hjulbuen bak. Se bilder. Av mangler på EU-kontrollen er det lys det er mangler på, parklys og baklys. En kommentar om noe svetting fra venstre fremdemper. Det mangler litt listverk rundt om bilen. Det var en kollisjon i vinter, og bakskjerm / fanger har fått seg en trøkk, samt et hull i baklykta. Har fått pristilbud på retting og lakkering (12.000kr fra Bilskadeinstituttet på Jaren (http://www.bilskadeinstituttet.no). Det er en rapelyd fra den elektriske gardinen på bakruta (kun når den kjøres ned). Slik har den vært siden jeg fikk bilen, men den har fungert like fint i alle år. Baklukelåsen er litt seig, og kunne trengt litt smøring. Førerdørhengslet er ikke helt som det skal, men døra fungerer like fint (se bilde) Man får som følge dette heller ikke åpnet vinduet på førersiden. Liten pixelfeil i display (kilometerstand) Det er et problem med kjølesystemet, som gjør at bilen blir for varm. Problemet startet i vinter etter at termostat ble byttet. Første problemet var at den kjølet konstant. Termostat ble byttet og det fungerte fint en stund før den plutselig bestemte seg for å bli for varm. Mekaniker mener enten er radiator / vannpumpe som er gåen. Det kan være bare termostaten som fortsatt er dårlig, så nok en ny en følger med. Lekkasje på clutch slavesylinder. Av det positive! EU-GODKJENT frem til 31.5 2015. Helt og pent interiør. Nylakkert bakfanger følger med. Motor går fint uten ulyder, samme med drivverk. Takluke fungerer uten problemer. Det følger med 3 sett felger (men det er dårlige dekk på samtlige) Focal 130VB frontsett (ferdig montert i originalinnfestning) (5,25" komponentsett) Focal 130CVX bakhøyttalere (ferdig montert i originalinnfestning) (5,25" koaksialhøyttalere) 1890,- for frontsett og 1390,- for bakhøyttalere (nypris). Ferdig kablet til forsterker i bagasjerom. Nesten komplett verktøysett i bagasjerom. Nye deler er ikke dyre for å få bilen på veien igjen Jeg er å nå på telefon 40210949. Ring gjerne, eller send sms. Svarer jeg ikke ringer jeg deg tilbake så fort jeg har mulighet. Eller mail: mada (alfakrøll) hadeland-energi.net Flere bilder fåes på forespørsel! mvh Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Bump Kom gjerne med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå