Gå til innhold

Taket mitt vil ikke opp :( hjelp!

daniieel91
 Share

Anbefalte innlegg

Gåen sikring? Comfort relè? Prøv også å måle spenning inn til el.motor mens du holder knappen inne, så kan du finne ut om det er den eller noe annet som er feil. Regner også med at det er manuell "nød" sveiv der som kan brukes hvis motor dør. Da kan du også sjekke om luka i hvert fall glir opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser du bilde på hvordan det ser ut i E36, der en egen sekskantnøkkel brukes til å sveive for hånd, hvis motor streiker etc. Nøkkelen(nr.10 på bildet) stikkes inn i senter av drevet som motoren driver, og dette er samlet i samme lille enhet(nr.6). Vet som sagt ikke om det er noe lignende på E46, kanskje noen andre her inne på forumet kan si dette sikkert.14535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! når har jeg sjekka litt og det er strøm til motorn. når jeg holder inne knappen så "låser den opp" hattehylla men den går ikke opp av seg selv. når jeg hjelper taket gjennom prosedyra så holder jeg inne knappen igjen og hattehylla låses og taket låser seg til frontvinduet.

Har lest litt om at det kan være no hydraulikk greier, men DA trenger jeg virkelig hjelp :)

Har en dårlig magefølelse på at dette kan bli veldig dyrt!

Alle forslag tas imot med takk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...