Myshan Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 Har tenkt å kjøpe meg sinter clutch til min e30 325 T, men så er den jeg vurderer å kjøpe 225mm ytre dim, og org er 228.. Går dette bra `?? Takker for hurtige svar.
stig. Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 så lenge splines passer så går det sikkert bra å gå ned 3 mm i diameter på lamellen,men spørs jo om om trykkplata fra da en clutch som er 225 mm passer på svinghjul som skal ha 228 da, hvis du kun skal bytte lamell å beholde trykkplate tenker jeg dette går husker ikke helt åssen jeg gjorde det en gang,fikk feil sinterclutch fra ebay,skulle ha 240mm til min m30 motor,men fikk til m20 motor,som skal være 228 hvis jeg ikke tar helt feil,men trur fanken meg når jeg monterte m20 svinghjul på m30 motor å målte så er det noe som sier meg at den clutchpakke var 225mmm ,men papira sa at den var til m20 som skulle være 228mm,husker ikke helt , det er ei stønn sia men funka gjorde det vertfall,hehe
Myshan Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Skrevet Mai 31, 2013 er ny trykkplate, og lamell som skal på. Står de skal passe på m20, men at dim er 225... men det burde jo igrun fungere spør du meg.. Hadde det vert større hadde de nok vert et problem!
stig. Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 det er sikkert samma greiene jeg fikk tak i ,å som sagt hvis jeg husker riktig,jeg fikk 225. som da skulle egentlig være 228,som jeg da igjen fikk feil fordi jeg bestilte til m30 240,hehe å den clutchen funka helt utmerket på m30 motoren min som hadde m20 svinghjul og getrag 265 kasse . så lenge trykkplata passer ser jeg ingen problem what so ever og montere en clutch som er 3 mm mindre i diameter,
Myshan Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Skrevet Juni 1, 2013 Takker nei skal jo ikke vere noe problem, det er jo om den hadde vert større, da hadde jeg nok slete litt skal få skiftet til e30 meet ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå