Magnus_bmw Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 Trenger og låne/leie en akseltapp eller lign verktøy så jeg får sentrert tilton pakka. I Akershus/Østfold. Hvis noen har vennligst kontakt meg her eller pr tlf 98868879. På forhånd takk Mvh Magnus H Borgen
stig. Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 jeg har en sentreringstapp til m30 motor,det er vel 10spline,men om det er 29mm veit jeg ikke,hehe
Magnus_bmw Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Heey, ubergromt, hadde du kunne målt den for meg evt? og hvor lang er selve spinesdelen?
stig. Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 skal svippe innom verkste rett etter arbe å se om jeg får målt litt jeg,jeg veit vertfall at den går til vanlig clutch til m30b35 for det har jeg brukt den til flere ganger,hehe. du får nok svar i 5 tia , isj ca ca
stig. Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 Tappen jeg har en diameter på 28.5 mm Selve spline delen er 55mm å tappen inn mot svinghjulslager er 27 mm Ergo fra start av spline til enden mot motor 82 mm
Magnus_bmw Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Skrevet Mai 31, 2013 Perfekt, kunne jeg fått låne/ leie denne? Har du evt et tlf nr, er på verksted med dårlig mobildekning
stig. Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 den kan du få lane helt gratis,skal vel noe til for at du sliter ut den,hehe,men gidder ikke å pynte på det,siden jeg ikke kjenner deg kan du få legge ut et depositum så jeg er sikker på at jeg får den tilbake, å du skal få tilbake alt når du kommer med sentreringstappen tilbake tlf 458 12 485, men der må du sende mld,pga helt bedriten batterikapasitet uansett om den er nylada el ikke
Magnus_bmw Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Skrevet Juni 1, 2013 den kan du få lane helt gratis,skal vel noe til for at du sliter ut den,hehe,men gidder ikke å pynte på det,siden jeg ikke kjenner deg kan du få legge ut et depositum så jeg er sikker på at jeg får den tilbake, å du skal få tilbake alt når du kommer med sentreringstappen tilbake tlf 458 12 485, men der må du sende mld,pga helt bedriten batterikapasitet uansett om den er nylada el ikke Må bare få takke for hjelpsomheten! Men nå dukket det opp en akseltapp i nærheten her som jeg har fått låne. Men igjen takk Mvh Magnus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå