PaalChr Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Hei, dette er min Bmw E30 Det som jeg har gjort med bilen: H&R senkesett 35-35mm BBS RS felger Også kommer det Zender front spoiler Sånn så den ut når jeg fikk den Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaalChr Posted June 24, 2013 Author Share Posted June 24, 2013 Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av bilen med Zender frontspoileren Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWBølla Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Så helt nydelig ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leadfoot Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Tøff bil! Ser svært bra ut med de modifikasjonene, tidsriktige er de jo også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 julian sin gamle ? gått mange år på lillehammer denna . Link to comment Share on other sites More sharing options...
norbakken Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 Denne så jo veldig bra ut! Hvor langt har den gått? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaalChr Posted June 25, 2013 Author Share Posted June 25, 2013 julian sin gamle ? gått mange år på lillehammer denna . Ja, stemmer det Denne så jo veldig bra ut! Hvor langt har den gått? Tusen takk, denna har gått rundt 200000km speedometere er bytta en gang i tia Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaalChr Posted June 25, 2013 Author Share Posted June 25, 2013 Tøff bil! Ser svært bra ut med de modifikasjonene, tidsriktige er de jo også! Tusen Takk, kommer ikke til og gjøre så mye mere med utseende heller, det ensete blir effektanlegg og hel lakkering Så helt nydelig ut! Tusen Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts