lindstad Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Selger min bmw e30 325i mtech2 pga kjøp av hus. litt om bilen. 1987 mod (skjøtet med 91mod facelift bakpart i 2000,godkjent på BT og innskrevet i vognkort) Km.stand 253000 eu-godkjent i 2år el.cab (ute av drift.alt fungerer,men mangler å koble på noen stag og trenger 2 nye dempere.. har stagene osv,men luka funker) cruisecontrol ( den er i orden) stor kjørecomp (forbruk,gjennonsnittfart,osv..) ac (funker ikke,ikke sett noe særlig på det ennå) ny cabriolet for noen år siden.. (ingen hull,eller sprekker i ruta osv) motor ble overhalt for noen år siden i følge forje eier,bruker ikke olje eller vann.. skinninteriør (trenger en skikkelig rens og oppfarging,blir gjort om bilen ikke blir solgt. hull på vanlige plasser, baksetet oppepå ryggen. ingen hull i fører eller pasasjerstol) bilen er godkjent senket med fjører,ble montert justerbart senkesett nå i mai,for å få bilen 2cm lavere. byttet "slaven" da den ikke ville mer brock b1 hjul med 215.40.forran og 225.40bak bra dekk gul film på spredere oransj parklys i blinklysene forran bilen fikk polering og wax nå i mai. ellers er det ikke mye å sette fingeren på,bilen er i daglig bruk. så steinsprut osv finnes,ikke sett noen rust på bilen. sikkert noe jeg har glemt så bare å sende mld så skal jeg svare.. Pris: 75.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindstad Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Kom med vettuge bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 høres 60 lite ut??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindstad Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Det blir litt lite desverre.. Har sett litt på finn osv så må nok opp 15-20 til hvis jeg skal selge nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindstad Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindstad Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Byttes i stasjonsvogn er av interesse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindstad Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Høyeste bud nå er 67000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mollep0z Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 intr i passat stv da? 1999 mod, 1,9 tdi syncro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindstad Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Denne er solgt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå