lindstad Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Selger min bmw e30 325i mtech2 pga kjøp av hus. litt om bilen. 1987 mod (skjøtet med 91mod facelift bakpart i 2000,godkjent på BT og innskrevet i vognkort) Km.stand 253000 eu-godkjent i 2år el.cab (ute av drift.alt fungerer,men mangler å koble på noen stag og trenger 2 nye dempere.. har stagene osv,men luka funker) cruisecontrol ( den er i orden) stor kjørecomp (forbruk,gjennonsnittfart,osv..) ac (funker ikke,ikke sett noe særlig på det ennå) ny cabriolet for noen år siden.. (ingen hull,eller sprekker i ruta osv) motor ble overhalt for noen år siden i følge forje eier,bruker ikke olje eller vann.. skinninteriør (trenger en skikkelig rens og oppfarging,blir gjort om bilen ikke blir solgt. hull på vanlige plasser, baksetet oppepå ryggen. ingen hull i fører eller pasasjerstol) bilen er godkjent senket med fjører,ble montert justerbart senkesett nå i mai,for å få bilen 2cm lavere. byttet "slaven" da den ikke ville mer brock b1 hjul med 215.40.forran og 225.40bak bra dekk gul film på spredere oransj parklys i blinklysene forran bilen fikk polering og wax nå i mai. ellers er det ikke mye å sette fingeren på,bilen er i daglig bruk. så steinsprut osv finnes,ikke sett noen rust på bilen. sikkert noe jeg har glemt så bare å sende mld så skal jeg svare.. Pris: 75.000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Girspaken Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindstad Posted May 30, 2013 Author Share Posted May 30, 2013 Kom med vettuge bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Girspaken Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 høres 60 lite ut??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindstad Posted May 31, 2013 Author Share Posted May 31, 2013 Det blir litt lite desverre.. Har sett litt på finn osv så må nok opp 15-20 til hvis jeg skal selge nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindstad Posted June 9, 2013 Author Share Posted June 9, 2013 Ingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindstad Posted June 21, 2013 Author Share Posted June 21, 2013 Byttes i stasjonsvogn er av interesse:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindstad Posted July 1, 2013 Author Share Posted July 1, 2013 Høyeste bud nå er 67000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
mollep0z Posted July 7, 2013 Share Posted July 7, 2013 intr i passat stv da? 1999 mod, 1,9 tdi syncro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lindstad Posted July 7, 2013 Author Share Posted July 7, 2013 Denne er solgt nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts