lindstad Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 Selger min bmw e30 325i mtech2 pga kjøp av hus. litt om bilen. 1987 mod (skjøtet med 91mod facelift bakpart i 2000,godkjent på BT og innskrevet i vognkort) Km.stand 253000 eu-godkjent i 2år el.cab (ute av drift.alt fungerer,men mangler å koble på noen stag og trenger 2 nye dempere.. har stagene osv,men luka funker) cruisecontrol ( den er i orden) stor kjørecomp (forbruk,gjennonsnittfart,osv..) ac (funker ikke,ikke sett noe særlig på det ennå) ny cabriolet for noen år siden.. (ingen hull,eller sprekker i ruta osv) motor ble overhalt for noen år siden i følge forje eier,bruker ikke olje eller vann.. skinninteriør (trenger en skikkelig rens og oppfarging,blir gjort om bilen ikke blir solgt. hull på vanlige plasser, baksetet oppepå ryggen. ingen hull i fører eller pasasjerstol) bilen er godkjent senket med fjører,ble montert justerbart senkesett nå i mai,for å få bilen 2cm lavere. byttet "slaven" da den ikke ville mer brock b1 hjul med 215.40.forran og 225.40bak bra dekk gul film på spredere oransj parklys i blinklysene forran bilen fikk polering og wax nå i mai. ellers er det ikke mye å sette fingeren på,bilen er i daglig bruk. så steinsprut osv finnes,ikke sett noen rust på bilen. sikkert noe jeg har glemt så bare å sende mld så skal jeg svare.. Pris: 75.000,-
lindstad Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Skrevet Mai 31, 2013 Det blir litt lite desverre.. Har sett litt på finn osv så må nok opp 15-20 til hvis jeg skal selge nå
lindstad Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Byttes i stasjonsvogn er av interesse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå